• Rendelj a következő
    és még ma feladjuk a csomagod!

  • VÁSÁROLJ MÉG 20 000 Ft ÉRTÉKBEN AZ INGYENES SZÁLLÍTÁSHOZ!

PROJEKTINFORMÁCIÓK

GINOP-1.2.8-20-2020-02260

Az Ezüsthajó Kft modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztési projektje.

  • a kedvezményezett neve: Ezüsthajó Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
  • a projekt címe: Az Ezüsthajó Kft. modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztési projektje
  • elszámolható összköltség: 48 431 470 Ft
  • visszatérítendő támogatás összege: 33 902 030 Ft
  • a támogatás mértéke: 70 %
  • a projekt befejezési dátuma: 2022. február 28.
Tamogatas ginop 01

Projekt tartalmának bemutatása:

Az Ezüsthajó Kereskedelmi Kft. egy igazi családi vállalkozás, melyet 2012-ben két magánszemély hozott létre. Turcsi István és Turcsi Péter Zsolt a tulajdonosai és vezetői a cégnek. A cég növekedése folyamatos az alapítás óta. A pécsi nagykereskedésünkön kívül öt saját, közvetlenül értékesítő üzletünk is van: Budapesten, Debrecenben, Szegeden, Győrben és Pécsen. Termékeink 90%-át közvetlenül importáljuk. 30 éve segítünk könnyebbé, jobbá és kényelmesebbé tenni a fuvarozók, a személyautósok és a mezőgazdasági dolgozók mindennapjait. Bátran mondhatjuk, hogy a Dél- Dunántúli piac vezetői vagyunk, és országos piaci részesedésünk alapján is a piacvezetők között tudhatjuk magunkat. Célunk, hogy az ügyfélkör folyamatos bővítésével piaci pozíciónkat erősítsük, jövedelmezőségünk növekedjen. Ezzel együtt folyamatosan szeretnénk fejleszteni kereskedelmi egységeinket, mind humánerőforrás mint infrastrukturális oldalról. Projektünk megvalósításához a megfelelő humán- és tárgyi erőforrások biztosítottak. Jól képzett munkatársakkal rendelkezünk, vállalkozásunk minden telephelye megfelelő infrastruktúrával ellátott, mind a dolgozók, mind a vevők, mind a szállítók számára könnyen elérhetők vagyunk.

Vállalkozásunk életében jelentős forgalom csökkenést okozott a járvány. A hazánkban és Európában kialakult helyzet miatt sok logisztikai cég nem hagyta el a telephelyét, így egyszerre veszítettünk vásárlóerőt és szállítási kapacitást. Az átmeneti visszaesést követően jelenleg nagyon bizakodóak vagyunk, az áruforgalom újbóli megindulásával, fejlesztéseink megvalósításával hosszú távon tudjuk biztosítani kollégáink biztos megélhetését.

Egyre növekvő ügyfélkörrel rendelkezünk debreceni kirendeltségünkben is, ezért jelenlegi raktár kapacitásunk igen szűkösnek kezd bizonyulni. A vevők minél magasabb szintű kiszolgálása bizony megköveteli készleteink növelését, mert egyre több szélesebb palettát szeretnének vásárlóink elérni. Emellett fontos, hogy vásárlóink egy nagyobb eladótérben tölthessék a vásárlásra szánt időt, ahol a jelenleginél jóval több terméket tudunk bemutatni számukra. Az ingatlan fejlesztés során bővül az eladótér valamit a raktárkapacitás is. Mindez lehetőséget ad arra, hogy több vásárlót gyorsabban és magasabb minőségben tudjunk kiszolgálni. A projekt energetikai fejlesztéssel jár, mely során a megújuló energia (napelem) nagyarányú használatával kívánjuk csökkenteni a telephelyi költségeket.

Tekintettel arra, hogy kamionos felszereléssel foglalkozunk főként, a legkisebb tartozékoktól a legnagyobb helyigényű, például kerekekkel is foglalkozunk, mely áruk mozgatása, logisztikája nem kis kihívás. A logisztikai folyamatink hatékonyabbá tételéhez kerülnek beszerzésre a LINDE targoncák, melyek a világ vezető márkái közé tartoznak. Telephelyünk nem saját tulajdon, a havi bérleti díjat is elkívánjuk számolni a pályázatban, mely nagy segítség számunkra.

1